4.3.2016

5 syytä käyttää sosiaalista mediaa digital signage-näytöillä

Ravintolat, tapahtumat, hotellit, ja jopa toimistot käyttävät jatkuvasti enemmän sosiaalista mediaa osana näyttöjensä sisältömixiä. Näytöillä esitetään asiakkaiden twiittejä, palautetta, Instagram-kuvia, ja muuta materiaalia, jolla tuodaan asiakas osaksi yrityksen mainosnäyttöviestintää. Mitä hyötyä yritykselle on siitä, että mainos- ja infonäytöillä esitetään asiakkaiden tai työntekijöiden Facebook-postauksia? Seuraavassa viisi painavaa syytä miksi kannattaisi ottaa sosiaalisen median sisällöt osaksi digital signage-näyttöjen soittolistaa.

Lue lisää
17.8.2015

Faktat tiskiin, osa 2: Näyttöjen vaikutus brändiin, ja digital signage-ratkaisujen ROI

Monesti myyntimiesten argumentit kuulostavat liiankin hyvältä ollakseen totta. "Digital signage parantaa yritysten viestintää". "Tuottaa lisää tuloja ja säästää siinä sivussa euroja". "Uudistaa imagoa ja vahvistaa brändiä". Näyttöbisneksen kohdalla nämä väitteet eivät kuitenkaan ole pelkkää sanahelinää. Monitori-blogi lyö pöytään ihan puhdasta tutkimustietoa siitä, miksi yritys toisensa jälkeen ottaa käyttöönsä digitaaliset näyttöratkaisut.

Lue lisää
24.4.2015

Faktat tiskiin, osa 1: Digital signage-näyttöjen huomioarvo ja vaikutus myyntiin

Usein myyntimiesten argumentit kuulostavat vähän liiankin hyvältä ollakseen totta. "Digital signage parantaa yritysten viestintää". "Tuottaa lisää tuloja ja säästää siinä sivussa euroja". "Uudistaa imagoa ja vahvistaa brändiä". Digital signagen kohdalla nämä väitteet eivät kuitenkaan ole pelkkää sanahelinää. Siksi lyömmekin tiskiin pari valittua faktaa, eli tutkimustietoa siitä miksi yritys toisensa jälkeen ottaa käyttöönsä digitaaliset näyttöratkaisut.

Lue lisää

Tilaa tuorein Digital Signage -tieto sähköpostiisi!