Digital signage as a part of omnichannel marketing for Bag Stage

Hyvän tuotevalikoiman ja tehokkaiden myyntikanavien lisäksi Bag Stage -laukkumyymälöiden menestyksen takana on monikanavainen markkinointiviestintä.

Bag Stage -laukkumyymälät on kunnioitettavat 126 vuotta vanha yritys. Suurin osa yrityksen yli 3 miljoonan liikevaihdosta tulee tänä päivänä lompakoista ja tuontilaukuista. Ensimmäinen Bag Stage -myymälä avattiin yli 13 vuotta sitten Kauppakeskus Myllyyn Raisioon. Sen jälkeen myymälöitä on avattu Turun Skanssiin, Lempäälän Ideaparkiin, sekä Turun keskustaan.

Bag Stage -myymälöiden näyteikkunoissa digitaalisen mainosnäytöt herättävät ohikulkijan kiinnostuksen liikkuvalla kuvalla, videoilla, ja päivän tarjouksilla. Lisää digitaalisia näyttöjä löytyy myymälöiden sisätiloista. "Voimme itse päivittää näyttöjen sisältöä ja käyttää päämiehiltä saamiamme mainoskuvia ja -videoita. Samaa markkinointimateriaalia hyödynnetään sekä netissä että näytöillä. Diginäytöt soveltuvat hienosti yhden päivän tai vaikka yhden tunnin ajan voimassa oleviin tarjouksiin", kertoo toimitusjohtaja Rami Lehtonen.

Näyttöjen avulla saadaan omakin henkilökunta innostumaan tarjouksista aiempaa paremmin

Myymälöiden näyttöjen sisällön tuotannosta vastaa käytännössä yksi henkilö. Näyttöihin tehdään kerran kuussa perusmateriaalit ja viikoksi kerrallaan myymäläkohtaisia sisältöjä. Näyttöjen sisältöä ja ajastusta hallitaan internetin kautta, joten kaikkiin myymälöihin voidaan nopeastikin tehdä uusia kampanjoita. FirstView-sisällönhallintaan on tehty graafikon suunnittelemat, Bag Stagen brändin mukaiset valmiit pohjat, joille myymäläpäälliköiden on helppo syöttää päivän tarjouksia ja myymäläkohtaisia tiedotteita nopeasti.

"Kaupungin keskustassa liikkuu enemmän nuoria aikuisia ja eläkeläisiä, kun taas kauppakeskuksissa on enemmän lapsiperheitä. Näyttöjen avulla voidaan tehdä kohdennettua mainontaa eri asiakasryhmille myös eri vuorokaudenaikoina", Lehtonen toteaa.

Or call us!

All contact information

Sign up for Digital Signage newsletter!