Älykäs kauppa luo interaktiivisen ostoelämyksen.

Digitaaliset näytöt tavoittavat katsojan juuri siellä missä pitääkin. Kassa kilisee, kun myymäläsi kiinnostaa ja viestisi tavoittavat asiakkaan.

Digitaalinen media myynninedistämisen tukena

Dynaamiset, oikein sijoitellut näytöt tutkitusti ohjailevat ostokäyttäytymistä, luovat parempia ostokokemuksia, ja parantavat asiakastyytyväisyyttä.

Etäpäivitettävillä FirstView-näytöillä kampanjoiden, tuotetarjousten, ja brändimarkkinoinnin tekeminen on nopeaa ja kustannustehokasta. Valmiilla pohjilla ja ajastuksilla viestejä voidaan tehokkaasti kohdentaa.

Langattomassa verkossa toimivat näytöt on helppo siirtää esimerkiksi kausittain tai kampanjoittain.

  • ohjaa ostokäyttäytymistä ja parantaa tulosta
  • vahvistaa brändiä ja parantaa tilojen ulkoasua
  • mahdollistaa viestien kohdentamisen
  • visuaalisesti houkuttelevat
  • vähentää painatus- ym. kustannuksia
  • parantaa asiakastyytyväisyyttä
  • aktivoi toimintaan

”Näyttöjen avulla olemme päässeet irti hankalista julistetelineistä ja julisteiden painattamiselta. On säästynyt sekä aikaa että rahaa, ja nyt voimme olla varmoja siitä, että oikea tieto on oikeaan aikaan esillä”
Janne Nurmi, Prisma-johtaja, Pori

”Digitaalinen viestintä on nykypäivää. Tuotemainonnan lisäksi voimme käyttää näyttöjä yleishyödylliseen viestintään”
Erja Skinnarla, Sokos-johtaja, Satakunnan OSK

Tai soita suoraan

Kaikki yhteystiedot

Lisätietoa sisällönhallinnasta ja tuotteista

Tilaa tuorein Digital Signage -tieto sähköpostiisi!