Vaikuta asiakkaaseen ostopäätöksen hetkellä.

Digitaaliset näytöt tavoittavat katsojan juuri siellä missä pitääkin. Kassa kilisee, kun myymäläsi kiinnostaa ja viestisi tavoittavat asiakkaan.

Digital signage on myynninedistämisen työkalu

Dynaamiset, oikein sijoitellut näytöt tutkitusti ohjailevat ostokäyttäytymistä, lisäävät myyntiä, ja parantavat asiakastyytyväisyyttä.

Etäpäivitettävillä FirstView-näytöillä kampanjoiden, tuotetarjousten, ja brändimarkkinoinnin tekeminen on nopeaa ja kustannustehokasta. Valmiilla pohjilla ja ajastuksilla viestejä voidaan tehokkaasti kohdentaa. Langattomassa verkossa toimivat näytöt on helppo siirtää esimerkiksi kausittain tai kampanjoittain.

Lue tästä Monitori-blogin artikkeli "Digital signage -näyttöjen huomioarvo ja vaikutus myyntiin"

  • ohjaa ja aktivoi ostokäyttäytymistä
  • vahvista brändiä
  • paranna ja uudista tilojesi ilmettä
  • kohdenna viestit asiakasryhmittäin
  • vähennä painatus- ym. kustannuksia
  • myy mainosaikaa

”Näyttöjen avulla olemme päässeet irti hankalista julistetelineistä ja julisteiden painattamiselta. On säästynyt sekä aikaa että rahaa, ja nyt voimme olla varmoja siitä, että oikea tieto on oikeaan aikaan esillä”
Janne Nurmi, Prisma-johtaja, Pori

”Digitaalinen viestintä on nykypäivää. Tuotemainonnan lisäksi voimme käyttää näyttöjä yleishyödylliseen viestintään”
Erja Skinnarla, Sokos-johtaja, Satakunnan OSK

Tai soita suoraan

Kaikki yhteystiedot

Lisätietoa sisällönhallinnasta ja tuotteista

Tilaa tuorein Digital Signage -tieto sähköpostiisi!