Coffee House Ässäkeskus, Helsinki

Ässäkeskuksen Coffee Shopissa hyödynnetään aiemmin tyhjänä seissyt seinäpinta tehokkaasti.

Ässäkeskuksessa Helsingin Vallilassa työskentelee päivittäin yli 1200 henkilöä. Suuri osa heistä nauttii päivittäin lounaan tai kahvin alakerran Coffee Shopissa. Ässäkeskuksen Coffee Shopissa hyödynnetään aiemmin tyhjänä seissyt seinäpinta tehokkaasti. Kassalinjan viereen on asennettu 42-tuumainen FirstSign-näyttö, jolla esitetään mainoksia ja hintatietoja Coffee Shopin tuotteista. Kahvilan ovensuuhun on asennettu pienempi, katonrajaan sopiva mainosnäyttö, jolla esitetään erityisesti S-ryhmän käyttötavaroiden ja palveluiden tarjouksia.

Coffee Shopin omien tuotteiden mainostamisen lisäksi näytöillä mainostetaan S-ryhmän muita tuotteita ja palveluita. Kahvitauon aikana Ässäkeskuksen työtekijä ehtii siis nähdä monen monta mieleenpainuvaa houkutusta kirkkailta, dynaamisilta näytöiltä. FirstView InfoTV onkin tehokas ratkaisu perinteisen julistemainonnan rinnalle, tai jopa korvaajaksi.

FirstView InfoTV on S-ryhmän valtakunnallinen suositusjärjestelmä, joka on useimpien Osuuskauppojen käytössä etenkin seuraavissa ketjuissa: Sale, S-Market, ABC, Amarillo, Sokos Hotels, Fiesta, Sokos Wiklund, Presso, Prisma, ja S-Pankki.

S-ryhmän ketjuohjaus pystyy päivittämään kaikkien näyttöjen sisältöä täysinn halutusti Ässäkeskuksesta käsin. Osuuskauppojen pääkäyttäjille on omat tunnukset Internetin kautta toimivaan FirstView Manager -järjestelmään, ja toimipisteiden käyttäjillä on omat tunnuksensa toimipistekohtaisten näyttöjen hallintaan. FirstView InfoTV soveltuu täydellisesti monikerroksisille suurille organisaatioille. Näyttöjen hallinta ja materiaalin jakaminen onnistuu keskitetysti tai hajautetusti reaaliajassa tai etukäteen ajastettuna. FirstView -järjestelmän käyttö pysyy aina yhtä helppona, on näyttöjä sitten kaksi tai kaksituhatta.

Tai soita suoraan

Kaikki yhteystiedot

Tilaa tuorein Digital Signage -tieto sähköpostiisi!