ABC Koulukatu, Turku

18 FirstView InfoTV -näyttöä perinteisen mainonnan tukena.

ABC Koulukadulla Turussa FirstView -infonäyttöjärjestelmää käytetään monin eri tavoin. Näyttöjä on asennettu sisäänkäynnille, palvelulinjalle, saliin, S-Markettiin ja kassoille kiinnittämään asiakkaiden huomio. Näytöillä esitetään lounaslistoja, tarjouksia sekä S- ryhmän tiedotteita ja mainoksia. Esimerkiksi S-Marketin kalatiskin näytöltä asiakas näkee ajantasaiset tiedot kalojen pyyntiajasta ja -paikasta, kun taas sisäänkäynnin näytöiltä asiakas saa heti sisään astuessaan tiedon uusimmista tarjouksista ja näkee päivän lounaslistan.

Modernin ABC -huoltoaseman tiloihin asennetut 18 suurta näyttöä auttavat asiakkaita löytämään tarjoukset ja tuotteet nopeasti ja vaivattomasti. Näytöillä ei ole kuitenkaan haluttu kokonaan korvata perinteistä printtimainontaa, vaikka näytöillä onkin korkeampi huomioarvo ja niiden reaaliaikainen vaihtuvan sisällön päivitys on helppoa. Perinteisiä printtijulisteita käytetään jatkossakin pitkäaikaisiin kampanjoihin ja pysyviin tiedotteisiin.

TOK näyttää esimerkkiä infonäyttöjen tehokäytöstä

Turun Osuuskauppa käyttää infonäyttöjään myös mainostilan myymiseen kolmansille osapuolille. Eri puolille Turkua sijoitetut lähes 300 näyttöä muodostavat kiinnostavan alueellisen viestintäkanavan. TOK-TV:ksi nimetyltä kanavalta yritykset voivat ostaa mainostilaa kuvilleen ja videoilleen. Materiaalin muokkaus näytöille on helppoa, nopeaa ja edullista. Turun Osuuskauppa näyttää mallia siinä, miten monipuolisesti ja tuloksellisesti FirstView InfoTV:tä voi käyttää ketjutason organisaatiossa.

FirstView InfoTV on S-ryhmän valtakunnallinen suositusjärjestelmä, joka on useimpien Osuuskauppojen käytössä etenkin seuraavissa ketjuissa: Sale, S-Market, ABC, Amarillo, Sokos Hotels, Fiesta, Sokos Wiklund, Presso, Prisma, ja S-Pankki.

Tai soita suoraan

Kaikki yhteystiedot

Tilaa tuorein Digital Signage -tieto sähköpostiisi!