26.09.2014

/

ALL-IN-ONE digitaalinen myymäläkalustekonsepti

Jaa artikkeli

Digitaalisen viestinnän asiantuntija FirstView Digital Signage sekä myymäläkalustuksen ammattilainen Pikval Oy tuovat markkinoille uuden digitaalisen myymäläkalustekonseptin. Perinteisiin myyntihyllyihin, gondoleihin, ja vaaterekkeihin on integroitu langattomassa verkossa toimivat etäpäivitettävät mainosnäytöt.

Aiemmin mainosnäyttöjä on asennettu myymälätiloihin erillisinä kokonaisuuksina, usein myymälän seinille tai katonrajaan. Digitaaliset myymäläkalusteet tuovat viestintäpinnan lähelle asiakasta ja ostopäätöstä, ne ovat liikuteltavia eivätkä vaadi erillistä asennusta. Uusi all-in-one -kalustekonsepti helpottaa sekä myyntitilan, tuotteiden esillepanon, että myymäläviestinnän suunnittelua.

− FirstView’n järjestelmä on todella helppo ottaa käyttöön: virtajohto seinään ja sisällön lataus verkkopalvelun kautta. Se on siinä! Vaikeimmaksi asiaksi isommissa myymälöissä onkin osoittautunut pistorasian löytyminen, kertoo Pikvalin tuotepäällikkö Petri Kallberg.

Pikvalin uusissa myymäläkalusteissa on jo valmiina diginäyttöjä, mutta näyttöjä voidaan sijoittaa myös asiakkaiden jo olemassa oleviin kalusteisiin. − Myymälöissä on jo alettu valmistautua joulusesonkiin. Uskon, että uusi all-in-one-kalustekonsepti vauhdittaa asiakkaidemme joulumyyntiä, Kallberg jatkaa.

Digitaaliset kalusteet mahdollistavat tuotteiden nopeat lanseeraukset ja kampanjat. Lisäksi myymälän ilmeen muuttaminen ja kokonaisvaltainen asiakastiedottaminen onnistuu etänä Internetin kautta esimerkiksi mainososaston toimesta. Digitaalisilla myymäläkalusteilla voidaan parantaa asiakaskokemusta, ja tehdä vanhastakin myymäläympäristöstä nykyaikainen ja kiinnostava ilman remonttia.

- Verkkokauppojen kasvattaessa suosiotaan toimivalla ja houkuttelevalla kalustuksella on suuri rooli kivijalkakauppojen menestyksessä. Digitaalinen myymäläympäristö mahdollistaa myös verkkokaupan tuomisen myymälään kosketusnäyttöjen avulla, ja tekee ostoskokemuksesta interaktiivisen, toteaa FirstView:n toimitusjohtaja Tommi Högmander.

Digitaalisten myymäläkalusteiden tuoteperheeseen kuuluvat erilaiset hylly-, taso-, ja moduulikalusteet, vaatetelineet, sekä keskilattiakalusteet eli gondolat, joihin on integroitu asiakkaan tarpeen mukaan 32-, 42- tai 47-tuumaiset näytöt vaaka- tai pystysuunnassa. Kalusteiden värimaailma ja näytön kehykset tehdään asiakkaan ilmeen mukaiseksi. Pikval Oy avaa syyskuussa verkkokaupan, josta digitaalisen myymäläympäristön suunnittelu on helppo aloittaa.

ALL-IN-ONE digital shop fitting system

Lisätietoja

Toimitusjohtaja Tommi Högmander, FirstView Digital Signage tommi@firstview.fi

Tuotepäällikkö Petri Kallberg, Pikval Oy petri.kallberg@pikval.fi

Jaa artikkeli

Liity FirstView-sisäpiiriin

Saat maksuttoman Digital Signage -oppaan

Laita meidät töihin!

Varaa aika Digital Signage -ammattilaiselle

Varaa maksuton konsultointi asiantuntijamme kanssa.  Saat kattavan yleiskuvan Digital Signagen hyödyistä  organisaatiossasi sekä ratkaisuehdotuksen tarpeisiinne soveltuvista digital signage
-ratkaisuista.

Matthieu Alfont

Asiakaspäällikkö

matthieu@firstview.fi

+358 40 098 8833

Isto Lindström

Kumppanuudet

isto@firstview.fi

+358 (0)400 940 662

Tommi Högmander

Toimitusjohtaja

tommi@firstview.fi

+358 (0)40 749 0190