Kohdenna näyttöjen sisältö katsojan mukaan. Esittelyssä Suomen ensimmäiset analytiikkanäytöt!

Kohdennettu mainonta eli oikea viesti oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Jokaisen mainostajan unelma.

Kaikki asiakkaasi eivät ole samanlaisia. Uunituoreen Video Insight -analytiikkatyökalun avulla keräät arvokasta tietoa asiakkaistasi. FirstView-näyttöihin liitetty fiksu ohjelmisto ja pieni kasvojentunnistuskamera osaavat automaattisesti nostaa oikeanlaista sisältöä näytölle katsojan sukupuolen ja iän mukaan. Sukkahousuja naisille, partavaahtoa miehille! Pokemoneja nuorille, lukulaseja vanhoille! Enää ei tarvitse arvailla kuka näyttöjä katsoo ja koska.

Kohdennetut viestit pitävät näyttöjen sisällön relevanttina asiakkaalle, aktivoivat impulssiostoja sekä parantavat asiakaskäynnin laatua. Video Insight -työkalu kerää hyödyllistä informaatiota anonyymisti ja asiakkaan yksityisyyttä kunnioittaen.

Tykkäätkö tästä artikkelista?

Jaa Facebookissa
Jaa Twitterissä
Jaa Linkedinissä
Lähetä sähköpostilla