Tila-analytiikka

Anonyymi kävijäseuranta auttaa ymmärtämään asiakasta ennen ostotapahtumaa: miten ihmiset käyttävät tilaa ja sen palveluita. Analytiikan avulla voit unohtaa arvailun ja tiedät, miten tilasi todella toimii.

Tietoa liiketoiminnan suunnitteluun

Kävijäseurantaa käytetään tuotesijoittelun apuna myymälätilassa, sisältöjen parempaan kohdistamiseen ja henkilökunnan oikeaan resurssointiin.

  • kävijämäärän vaihtelut kellonajoittain ja päivittäin
  • miten vierailijat liikkuvat ja kulkevat tilassa
  • missä vierailijat pysähtyvät ja viettävät aikaa
  • kampanjoiden tehokkuus ja markkinoinnin parempi kohdentaminen

Analytiikka kävijäseurannassa

  • Myymälään tai näytön yläreunaan asennetaan kamera
  • Tilan houkuttelevuutta ja toimivuutta mitataan seuraamalla kävijämäärää, ruuhkahuippuja, vietettyä aikaa ja kulkureittejä. 
  • Näyttöjen huomioarvo: katselukerrat ja -aika
  • Brändin tai tuotteen houkuttelevuus: onko tuote sijoitettu oikealle paikalle?

Kaikki tuotteet

Joko jutellaan?

Unohda tuskanhiki ja anna meidän auttaa. Näppäile viesti tai kilauta meille!

Marcus Eklund

Tani Silanterä

Marcus Eklund

Tani Silanterä

yhteystiedot

FirstView Turku
Artturinkatu 2 E
(Saippua Center), 5. krs,
20200 Turku Finland

FirstView Helsinki
Hämeentie 135 A
(Arabia-keskus), 3. KRS,
00560 Helsinki

TEKNINEN TUKI

Liity FirstView-sisäpiiriin

Älä missaa mitään - ajankohtaista informaatiota kentältä ja alasta.