
Digitaalinen viestintä ja infonäytöt teollisen tuotannon työympäristöissä
Teollisessa tuotannossa töitä tehdään suurissa toimitiloissa eikä jokaisella työntekijällä ole jatkuvaa pääsyä vaikkapa yhteiseen intraan.
Teollisessa tuotannossa töitä tehdään suurissa toimitiloissa eikä jokaisella työntekijällä ole jatkuvaa pääsyä vaikkapa yhteiseen intraan.
Musiikki ja äänet ylipäätään ovat tehokkaita muistijäljen jättäjiä – ja samalla erottamaton osa yrityksen brändiä.
Miltä näyttää digitaalisen näyttöviestinnän tulevaisuus? Näyttöviestintä kehittyy
entistä kestävämmäksi, interaktiivisemmaksi ja elämyksellisemmäksi. Globaalit trendit
Aktivoiva, vuorovaikutteinen sisältö on olennainen osa markkinointia, brändimielikuvan rakentamista ja asiakaskokemuksen lisäämistä. Tällainen aktivointi lisää
Viestinnän digitalisointi on ensimmäinen askel kohti älykästä kiinteistöä, jonka automatisoidut toiminnot opastavat, tiedottavat ja ohjaavat
Taustamusiikki ei ole vain tunnelmanluoja – se ohjaa ostoskäyttäytymistä, vaikuttaa tunnetilaan ja tukee brändikokemusta. Tässä
Suomalaiset ammattilaiset FirstView ja Artome ovat yhdistäneet voimansa tavalla, joka vie digitaalisen viestinnän täysin uudelle
Opaste- ja ovenpielinäytöt ja tilavarausautomatiikka toiminnan tehostajina lisäävät varausprosessin sujuvuuden lisäksi myös käyttäjäystävällisyyttä.
Vuodesta 2004 saakka järjestetty Integrated Systems Europe on maailman suurin audiovisuaalisen teknologian integraatioihin ja sovelluksiin
Taustamusiikki on yksi vähiten hyödynnetyistä mutta tehokkaimmista keinoista erottautua ja tukea myyntiä. Kun liikkeesi äänimaailma