Mainosnäyttö myymälässä vangitsee katseet

Infonäyttöviestintä on tehokas työkalu brändisi ja viestisi näkyvyyden edistämiseen. Visuaalisella viestillä innostat asiakkaan ostopäätöksiin, sitoutat ja tiedotat – reaaliajassa. Etäpäivityksen avulla voit ottaa rennosti, kun halutut sisällöt päivittyvät salamana.

Miksi mainosnäyttöjä kannattaa hyödyntää myymälätilassa?

Mainosnäyttö houkuttelee ohikulkijoita

Infonäytön vaihtuva sisältö kiinnittää ohikulkijoiden huomion paremmin kuin staattiset julisteet.

Mainosnäyttö toimii ikkunassa väsymättömänä sisäänheittäjänä, kun näytöllä näkyvät ajankohtaiset tuotetiedot ja tarjoukset herättävät kiinnostuksen.

Vauhditat myyntiä tuotenostoilla

Kun tuotteesi ovat esillä, asiakkaasi osaavat niitä ostaa.

Etäpäivitettävillä mainosnäytöillä on helppo tehdä tuotenostoja, herättää mielikuvia ja päivittää ajankohtaiset kampanjat etänä. Näyttöjen sisältö on aina ajan tasalla ja mainossisältöä on helppo vaihtaa napin painalluksella.

Lisäät asiakkaiden viihtyvyyttä ja luot positiivisen mielikuvan

Myymälätilan äänimaailma on erottamaton osa asiakaskokemusta. Yhdistämällä brändin mukaisen infonäyttöviestinnän ja äänimaailman, lisäät asiakkaiden viihtyvyyttä ja myymälässä vietettyä aikaa.

Innostat ostopäätöksiin kohdennetulla mainonnalla

Myymälätilassa voit kohdistaa mainontaa täsmäsisällöillä ja vakuuttaa asiakkaan ostopäätökseen.

Miksi musiikin soittaminen liiketilassa on tärkeää?

Musiikin soittaminen saa asiakkaat viihtymään.

Oikein valittu äänimaailman parantaa asiakaskokemusta ja vaikuttaa huomaamatta asiakkaan ostopäätökseen. Mitä miellyttävämpi tunnelma liikkeessäsi on, sitä kauemmin asiakas siellä myös viihtyy. Liikkeen äänimaailma on erottamaton osa asiakaskokemusta.

FirstView Music -palvelun avulla voit taustamusiikin lisäksi päivittää samalla liikkeessä kuuluvat äänimainokset ja kuulutukset.

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin mainosnäytöistä myymälässä
Case Bag Stage

”Näyttöjen avulla voidaan tehdä kohdennettua mainontaa eri asiakasryhmille myös eri vuorokauden aikoina.”

Rami Lehtonen
Toimitusjohtaja
Bag Stage

Case F-Musiikki

”Näytöt huomataan ja niiden sisältö on isossa roolissa viestinnässämme.”

Sami Ahokas
Project Manager
F-Musiikki

Case Näsin Apteekki

”Yhteistyö FirstView:n kanssa sujui tosi hyvin. Kaikki suunnittelu ja neuvonta oli vain meitä varten. Käytiin tutustumassa paikkaan, ratkaisuihin, esitettiin ideoita ja tutkittiin, että ne voivat toimia tässä tilassa.”

Kirsi Paulamäki
Apteekkari
Näsin Apteekki

Case Porin Prisma

”Äänen ja liikkuvan kuvan ansiosta näyttöjen huomioarvo on erinomainen ja tulokset näkyivät
heti selvästi tuotteiden myynnissä.”

Janne Nurmi
Johtaja
Porin Prisma