Digital Signage on markkinoijan luottotyökalu

Taasko siellä roikkuu vanhentuneet mainokset? Eikö ne kampanjamateriaalit pitäneet olla jo eilen esillä? Käytiinkö ne tiedotteet laittamassa jo sinne ilmoitustaululle?
Kuulostaako tutulta? Jos vastasit kyllä, onnittelut, olet navigoinut itsesi oikeaan paikkaan.

Nyt puhutaan Digital Signagesta, siitä joka muuttaa toimipaikkaviestinnän digitaaliseksi. Voit unohtaa työlään sekä aikaa vievän printtiviestinnän, sillä voit hoitaa viestintätarpeesi myös digitaalisten infonäyttöjen avulla. Digital Signage tuo mukanaan monia hyötyjä. Se ei pelkästään saa näyttämään liiketilojasi hyvältä ja moderneilta, vaan tuo konkreettista helpotusta myös markkinointityöhön.

Infonäytöt tuovat helppoutta ja tehokkuutta markkinointiin

On sanomattakin selvää, että tekemisesi tehostuu kun työvaiheita tippuu pois. Kun perinteistä printtimainontaa tehdessä on huomioitava painoaikataulu, materiaalien toimitus ja esillepano, voi infonäyttömateriaalit julkaista ja ajastaa näkymään toimipaikassa vain muutamalla hiiren klikkauksella – säästät siis kallisarvoista aikaasi.

Selainpohjaisen julkaisujärjestelmän avulla sisältöjen julkaisu on nopeaa ja voit tehdä myös äkillisiä viestintä- tai markkinointitoimenpiteitä. Ajastamalla ja päivittämällä sisältöjä etukäteen, vältyt puolestaan turhalta kiireeltä ja voit jäädä esimerkiksi rauhallisin mielin ansaitsemallesi lomalle.

Ajastus mahdollistaa myös sen, että voit näyttää eri sisältöjä eri kellonaikoina tai viikonpäivinä. Miksi siis näyttäisit ravintolan lounaslistaa kuudelta illalla kun silloin myydään À la carte –annoksia eikä lounasta?

Valmiiden sisältöpohjien avulla voit keventää sisältötyötäsi vielä piirun verran lisää. Luomalla julkaisujärjestelmään valmiit yrityksen ilmeen mukaiset pohjat, hoituu sisältöjen päivitys suoraan lennosta ilman, että sinun tarvitsee edes avata kuvankäsittelyohjelmaa. Lisäksi esimerkiksi päivän polttavia uutisia tai lounaslistoja voi tuoda näytölle automaattisesti RSS-syötettä hyödyntäen.

Infonäyttöjen käyttäjä pääsee nauttimaan muun muassa näistä ja monista muista päivittäistä työtä helpottavista eduista. Esimerkiksi liiketilan julisteet, banderollit tai hinnastot on helppo korvata nykyaikaisilla mainosnäytöillä.

Miksi siis tehdä asiat aina samalla tavalla kun ne voisi tehdä myös paremmin ja ennen kaikkea helpommin?

Tykkäätkö tästä artikkelista?

Share on facebook
Jaa Facebookissa
Share on twitter
Jaa Twitterissä
Share on linkedin
Jaa Linkdinissä
Share on email
Lähetä sähköpostina

Liity FirstView-sisäpiiriin

Älä missaa mitään - ajankohtaista informaatiota kentältä ja alasta.

sivut

FirstView Digital Signage

yhteystiedot

Artturinkatu 2
(Saippua Center), 5. krs,
20200 Turku Finland

TEKNINEN TUKI & ASIAKASPALVELU

ARKISIN 8-16
+358 50 380 7983
tuki@firstview.fi