Infonäyttöjen hankinta alkaa tavoitteiden määrittämisestä. Parhaiten saat näytöistä tehot irti, kun infonäyttöjen tarkoitus, sijoittelu ja sisältö ovat selvillä jo ennen hankintaa.
Parhaimmillaan hyvin suunniteltu digital signage -järjestelmä tehostaa sisäistä viestintää, palvelee asiakkaita paremmin sekä vaikuttaa asiakkaiden päätöksiin ostohetkellä.
Kokosimme yksinkertaisen muistilistan helpottamaan taustatyötä.
ASKEL I: Mieti ensin näitä
- Mihin tarkoitukseen haluat käyttää näyttöjä
- Kuka näyttöjäsi katsoo ja missä
- Minkälaista materiaalia haluat näytöillä esittää
ASKEL II: Hanki luotettavat laitteet
Oikeanlaiset laitehankinnat ovat osa onnistunutta infonäyttöprojektia. Lue ensin miksi perustelkkari ei taivu infonäytöksi.
- Tutustu tuotteisiimme ja/tai ota meihin yhteyttä
- Suunnitellaan yhdessä näyttöjen määrä, koko ja sijoittelu
- Saat meiltä kilpailukykyisen tarjouksen kokonaispalvelusta laitteineen
- Toimitamme ja tarvittaessa asennamme näytöt haluttuihin paikkoihin
ASKEL III: Käyttö ja sisällöt haltuun
- Avaamme yrityksellenne tilin selainpohjaiseen FirstView MediaCloud -sisällönhallintaan
- Koulutamme käyttäjät ja autamme alkuun sisältöjen kanssa
- Jatkossa levitätte materiaalit näytöille muutamalla klikkauksella
Ja se on siinä! Onnittelut yritysviestintänne uudistamisesta! Nyt voit nostaa jalat pöydälle ja nauttia uuden, tehokkaan viestintäkanavasi tuloksista.
Jos kaipaat apua, ota yhteyttä niin suunnitellaan yhdessä yrityksellesi sopivin digital signage -ratkaisu.