Ylpeinä saamme kertoa, että Philips Professional Display Solutions (PPDS) on valinnut FirstView:n ainoana yrityksenä Suomessa Global Alliance Programin jäseneksi.
Kansainvälisesti PPDS:n kumppaniohjelmaan kuuluu yrityksiä yli 200 maasta. FirstView on ainoa mukaan valittu suomalaisyritys. Valintaperusteita olivat luotettavuus, asiantuntevuus sekä toiminta-alueen ja asiakkaiden laaja tuntemus.
”Se, että turkulainen 12 hengen yritys valitaan globaalin teknologiavalmistajan Philipsin kumppaniksi, osoittaa meille, että olemme Philipsin silmissä johtava Philips-infonäyttöratkaisujen toimittaja Suomessa”, iloitsee FirstView:n toimitusjohtaja Tommi Högmander.
FirstView:n ja infonäyttöjä valmistavan Philipsin yhteistyö on luontevaa. Yhteistyön myötä saamme ensimmäisenä tiedon uusista innovaatioista sekä tuotteista ja pystymme vaikuttamaan niiden tuotekehitykseen. Näin voimme tarjota asiakkaillemme entistä kilpailukykyisempiä ratkaisuja, jotka sopivat niin pienen kivijalkaliikkeen tarpeisiin kuin kansainvälisiin toteutuksiin. Paikallinen tuki on aina lähellä ja paikallisten vasteaikojen puitteissa, oli asiakkaan infonäytöt missä päin maailmaa tahansa.
Uskomme uuden mallin auttavan asiakkaitamme entistä parempiin lopputuloksiin ja huolettomampaan arkeen tuotteidemme ja palveluidemme parissa.
FirstView ja PPDS yhdessä taistoon kivijalkaliikkeiden puolesta
Yhteistyön ensimmäinen askel on markkinointikampanja, jolla asiakkaita houkutellaan takaisin kivijalkaliikkeisiin infonäyttöjen avulla.
Vaikka maailma avautuu koronarajoitusten päättyessä, ei Högmander pidä asiakkaiden paluuta myymälöihin itsestään selvänä: ”Nyt myymälöiden on löydettävä tapoja, joilla verkko-ostoksiin tottuneet asiakkaat saadaan takaisin myymälöihin. Pystyäkseen kilpailemaan verkkokauppayritysten kanssa kivijalkaliikkeiden on tarjottava asiakkaille riittävä syy lähteä kotoa ostoksille.”
FirstView:n ratkaisu asiakkaiden saamiseksi myymälöihin on kirkkaat infonäytöt, jotka keräävät katseet paperisia julisteita varmemmin. Infonäyttöjä voidaan päivittää reaaliajassa etänä, minkä avulla sisältöjä voidaan luoda viikonpäivään, kellonaikaan tai vaikka säätilaan sopivaksi. Osuvat tarjoukset ikkunanäytöillä houkuttelevat asiakkaita myymälään ja edelleen kohti ostopäätöstä.
”Viihtyvyyttä ja asioinnin helppoutta voidaan lisätä monipuolisesti esim. videoseinällä, infonäytöillä, kosketusnäytöillä, LED-seinillä sekä taustamusiikilla. Näin voidaan tarjota asiakkaalle uudenlaisia elämyksiä ja saada heidät viipymään kauemmin”, vinkkaa Högmander.
Kiinnostaako tehokkaampi viestintä?
Aloita näistä tai ota yhteyttä niin autamme löytämään yrityksellesi sopivat infonäyttöratkaisut:
Info- ja mainosnäytöillä tehostat viestintää
Infonäyttöviestintä on tehokas tapa vaikuttaa asiakkaan ostopäätöksiin tai tiedottaa henkilökuntaa juuri oikealla hetkellä.
Ovenpielinäyttö kertoo kokoustiedot ja tilavaraukset
Oikea neukkari löytyy sukkelasti, kun ovenpieleen asennettu infonäyttö näyttää tarvittavat tiedot kokouksesta ja auttaa varaamaan tilan vaikka heti sormen painalluksella.
LED-näyttö auttaa erottautumaan
LED-näytöllä luot fiilistä yrityksen aulassa, mainostat kauppakeskuksessa tai viestit näyttävästi ohikulkijoille teiden varsilla.