Case KONE
Firstview:n infonäytöt ovat olennainen osa asiakaskokemusta ja sisäistä viestintää. Yli 100 FirstView-näyttöä eri toimipisteissä ympäri maata mahdollistavat nopean ja reaaliaikaisen viestinnän koko henkilöstölle.
Diginäytöillä tehoa tiedottamiseen
Yli 100 FirstView-näyttöä eri toimipisteissä ympäri maata mahdollistavat nopean ja reaaliaikaisen viestinnän koko henkilöstölle. Hyvinkään People Flow Centerissä näytöt aina hisseistä videoseiniin esittelevät KONEen ajankohtaisimmat uutiset ja yrityksen tuotekehityksen keskuksessa vieraileville sidosryhmille.
”Käytämme näyttöjä, jotta voimme paremmin esitellä tuotteitamme ja palvelujamme”, kertoo Marketing Communication Specialist Anna Elo. ”FirstView-näytöt ovat käteviä, koska sisällön voi päivittää koska tahansa etänä, ilman kalliita purkamis- ja rakennustöitä”.
Sisäisessä viestinnässä näyttöjä käytetään henkilöstön kouluttamiseen, tiedottamiseen sekä työympäristön viihtyvyyden lisäämiseen hissitehtailla, lounaskahviloissa, ja henkilöstötiloissa. ”Tavalliset ilmoitustaulut eivät ole tarpeeksi suuria ja tehokkaita henkilöstömme tiedottamiseen”, toteaa Visitor Specialist Tiina Saarinen.
Vuonna 1910 perustettu KONE kuuluu alansa johtaviin yrityksiin. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja automaattiovia.
“FirstView näytöt ovat käteviä, koska sisällön voi päivittää koska tahansa etänä ilman kalliita purkamis- ja rakennustöitä.”
Anne Elo
MARKETING COMMUNICATION SPECIALIST
KONE