Näsin Apteekki
Mainosnäyttöjä ja äänisuihkuja – Näsin apteekki panostaa viihttyisyyteen ja yksityisyydensuojaan
Mainosnäytöt markkinoinnin tukena
Porvoolainen Näsin apteekki pisti tohinaksi ja teki remontin, jonka yhteydessä otettiin käyttöön FirstView:n taustamusiikki ja mainosnäytöt. Apteekin 11 mainosnäyttöä korvaavat tehokkaasti perinteiset mainosjulisteet. Ikkunanäytöillä viestitään ohikulkijoille ja apteekin sisällä mainosnäyttöjä on pilareissa, kassalla ja reseptitiskeillä.
Mainosnäyttöjä käytetään apteekissa markkinointiin, tiedottamiseen ja brändinrakennukseen. Apteekkari Kirsi Paulamäki on tyytyväinen siihen, että enää ei kiinnitellä mainosjulisteita, vaan voidaan reagoida nopeasti esimerkiksi tuomalla THL:n hygieniaohjeistukset näytöille. Hyvää fiilistä tuovat ja apteekin imagoa vahvistavat kassanäytöllä pyörivät Porvoo-aiheiset kuvat.
Äänisuihkut takaavat asiakkaiden yksityisyydensuojan
Näsin apteekissa on panostettu merkittävästi äänentoistoon. Apteekissa on käytössä FirstView:n taustamusiikkipalvelu sekä reseptien odotusalueen yllä Panphonicsin äänisuihkut. Äänisuihkuista kuuluu omaa vuoroaan odottaville asiakkaille musiikkia, jolloin reseptitiskillä asioivien puheesta ei saa selvää.
Taustamusiikki otettiin käyttöön, koska haluttiin parantaa apteekin intimiteettiä. Taustamusiikki ei häiritse asiakkaita, mutta vie huomion muusta ympärillä tapahtuvasta ja takaa reseptitiskillä asioiville yksityisyydensuojan.
Sisällöntuotanto palveluna auttaa keskittymään olennaiseen
Kirsi Paulamäki
APTEEKKARI, NÄSIN APTEEKKI PORVOO