Heymo1. by Sokos Hotels

Hotellissa infonäytöt ja virtuaalinen respa -palvelu sujuvoittavat vierailukokokemusta.

Uudenlainen hotellikonsepti​

Heymo1. by Sokos Hotels on vuonna 2022 avattu uudenlainen flexible service -hotellikonsepti, jossa tärkeää on sujuva, ensiluokkainen ja miellyttävä asiakaskokemus. 

Palvelun sujuvoittamiseksi hotellissa on panostettu paljon automatisoituihin ja digitaalisiin ratkaisuihin, jolloin henkilökunnan aikaa vapautuu vierailijoiden palvelemiseen, kertoo Jukka Kaartinen Sokos Hotelsilta. 

Hotellin aulaan on sijoitettu viisi virtuaalirespaa, jotka kosketusnäyttöjen, äänisuihkujen ja ohjaavan sisällön avulla opastavat vierasta eteenpäin. Konseptissa on huomioitu on myös esteettömyys, joten palvelun käyttö on sujuvaa kaikille vierailijoille.

Hotellin oltua auki ensimmäisen pari kuukautta, asiakkailta on saatu hyvää palautetta konseptin toimivuudesta. Kun tekniikka on valjastettu hoitamaan sille tarkoitettuja asioita, henkilökunta voi keskittyä asiakkaiden haasteiden ratkaisemiseen, Kaartinen toteaa.

Näyttöjen avulla vieraille voidaan jakaa tietoa oikeassa hetkessä

Infonäytöt ja virtuaalinen respa -palvelu auttavat hotellin vieraita koko vierailun ajan sisäänkirjautumisesta uloskirjautumiseen. Vierailun aikana näytöillä voidaan jakaa tarvittavaa tietoa ja kertoa esimerkiksi kaupungin tapahtumista. Automaatit mahdollistavat sujuvan asioinnin,  kun hotelliin voi kirjautua sisään ja ulos mihin kellon aikaan tahansa ilman pitkää jonotusta.

“FirstView-näytöt tuovat mahdollisuuden jakaa osuvaa ja oikeanlaista informaatiota oikeassa hetkessä meidän vieraille”, Kaartinen kertaa.

heymo-virtuaalirespa

Pitkäaikaista yhteistyötä

Ennen projektin alkua, Sokos Hotels otti yhteyttä FirstView:n tiedustellaakseen mahdollisuutta uudenlaisen konseptin kehittämiseen. Kaartinen kertoo, että jo ensimmäisessä palaverissa oli selvää, että FirstView:lta löytyy tarvittavaa teknistä osaamista ja uskallusta toteuttaa erikoisempiakin projekteja. 

Sokos Hotels sekä Radisson Blu Hotels -ketjuja luotsaava Sokotel Oy ja FirstView ovat tehneet yhteistyötä useamman vuoden ajan ja tällä hetkellä erilaisia infonäyttöratkaisuja on yli 20 hotellissa.

FirstView-näytöt tuovat mahdollisuuden jakaa osuvaa ja oikeanlaista informaatiota oikeassa hetkessä meidän vieraille.

Jukka Kaartinen
KEHITYSPÄÄLLIKKÖ
SOKOS HOTELS

Lue lisää